משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing המלצות מערכת הפרסום | האם לאשר ?

המלצות מערכת הפרסום | האם לאשר ?

לאשר או לא לאשר (המלצות מערכות הפרסום) זו השאלה

אם אתם מנהלים פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק בוודאי נתקלתם במערכת אשר מציפה לכם המלצות לפרסום,
המלצות לשיפור הקמפיין, להוספת מילות מפתח, הגדלת התקציב, איחוד קהלים ועוד ועוד ועוד…

אז מה הבעיה בתכל'ס?

מצד אחד זה מאוד נוח!
היי, יש כאן משהו ש"עוקב" אחר הקמפיינים שלי ויותר מכך,  נותן לי המלצות לפרסום,
מציע עבורי משתנים לשיפור והגדלת רווחיות
מצד שני זה ריסקי!
היי, יש כאן מערכת אוטומטית, אלגוריתם שבמהותו וייעודו הוא יצירת כסף מהפרסום ומיקסום הרווח (של אותה חברת פרסום)

מה דעתנו בנושא?

מכאן מגיעה השאלה הגדולה, האם להקשיב להמלצות או לא?
אז כמו ברוב המקרים, זו לא תשובה חותכת וחד חד ערכית, זאת אומרת,
צריכים להבין שנכון שאותן מערכות פרסום רוצות להגדיל רווחיות
אך מצד שני הן יודעות שאם מסעות הפרסום של הלקוחות שלהם לא יהיו רווחיים אז הלקוחות לא יפרסמו.
לכן האינטרס שלהם, של אותן מערכות פרסום, הוא שנצליח כדי שנפרסם שוב ושוב.
מצד שני, ההמלצות לעיתים גנריות, כלליות ולאוו דווקא מאוד ממוקדות עבורי.
אז קודם כל, אל תתעלמו מההמלצות, עקבו אחר הקמפיינים בצורה תדירה וכפועל יוצא גם אחר ההמלצות,
עם הזמן והניסיון שלכם כמפרסמים אתם כבר תוכלו לסנן מהי המלצה נכונה שיכולה לתרום,
בדגש על יכולה אבל עדיין זה דורש מעקב שלכם לאחר השינוי האם זה באמת תרם.
כמפרסמים מתחילים שעדיין אין להם "קילומטרז'" פרסומי, נוכל להמליץ על שימוש בהיגיון בריא,
זאת אומרת אם הפרסום רווחי ועובד, אז להציץ בהמלצות אבל לא לשנות שום דבר,
אם הפרסום לא עובד אז לנסות לחקור מהי הסיבה ואחד המקורות בחקר שלכם זה איזור ההמלצות,
מצאו המלצה אשר יש בה בסיס הגיוני (מבחינתכם) לשיפור הקמפיין ובחרו אותה.
בחרו המלצה אחת לשינוי ולא כמה במקביל, כך תוכלו לעקוב ולראות האם זו שיפרה או לא, אם לא עשו ROLL BACK ועברו להמלצה הבאה.
כאמור, עם הזמן והניסיון שיצטבר , בקמפיינים הבאים שתראו המלצה X או Y תדעו מניסיון מה כבר תרם לכם ושיפר ומה לא.

לסיכום

מילה לסיום: מערכות הפרסום כל הזמן משתכללות והופכות למדויקות וטובות יותר,
אנו כמפרסמים צריכים לכוון את הפרסום, לנהל אותו אבל המגמה ברורה!
הרבה פעולות מתהליך האופטימיזציה השוטפת של הקמפיינים עוברות לידי המערכת עצמה,
ולכן לעיתים עודף שליטה שלכם בכל פרמטר יכול להזיק.
אין מה לעשות, אין לנו יכולת חישובית, אבל בעיקר אין לנו את הDATA המטורף שיש לאותן מערכות
ולכן קחו בחשבון, כמחשבה לעתיד, שזו המגמה.
תתרגלו כבר עכשיו את "אמנות השחרור" היכן שניתן אל מול המערכות ואיזור ההמלצות זה מקום טוב להתחיל עימו.

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world