גולשים ברשת החברתית מתקשרים עם דפים עסקיים ממספר סיבות. המנעד נע מסיבות רגשיות של אהבת המותג ועד המלצה של חבר, אבל מחקר אחרון בתחום, גילה שכאשר גולשים מבקרים ישירות בטיימליין של החברה (ציר הזמן) זה בעיקר בשביל דבר אחד! שירות לקוחות. (אבל לא רק).
82% מהגולשים עשו שימוש בפייסבוק אל מול דפי מותגים לצורכי שירות לקוחות, קבלת מענה אנושי מהיר מהחברה או מי מנציגה.
66% מהגולשים עשו שימוש בפייסבוק אל מול דפי מותגים לצורכי קנייה כגון: מציאת הנחות/קופונים.
מהם פלחי הגיל אשר בעיקר מחפשים את הפן המכירתי ברשת החברתית? התוצאות בתמונה המצורפת יפתיעו אתכם.
מתוך אותם ה66% אשר מחפשים בפייסבוק אחרי דילים והזדמנויות מכירה:
59% בפלח גיל 18-29
64% בפלח גיל 30-44
68% בפלח גיל 45-60
80% בפלח גיל 60+
רוצים לשפר את יכולות המכירה שלכם בפייסבוק? קראו את הפוסט שלנו בנושא, לחצו כאן
אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף עם החברים והחברות!