התמקדו בחוויה ולא במוצר
התמקדו בחוויה ולא במוצר במציאות התחרותית של השוק המודרני, השאלה כבר אינה "האם המוצר שלי טוב?", אלא "האם המוצר שלי ייחודי?". כאשר כל כך הרבה
התמקדו בחוויה ולא במוצר במציאות התחרותית של השוק המודרני, השאלה כבר אינה "האם המוצר שלי טוב?", אלא "האם המוצר שלי ייחודי?". כאשר כל כך הרבה
מערכת LEAD CENTER של פייסבוק – איך היא יכולה לעזור לעסק שלכם? בימינו, כאשר שיווק דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו של עסק, בעלים ומנהלים
מה זה קריאייטיב דינאמי? בעידן הדיגיטלי המהיר שבו אנו חיים, שיווק ופרסום חייבים להיות יותר ממוקדים, אישיים ומשתנים באופן תמידי כדי להתאים לקהל היעד המתהווה.
המרכיב החסר באסטרטגיית התוכן שלך: שיווק בזמן אמת בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, השגת תשומת לב ותשקיף רחב על התוכן שלנו היא משימה לא פשוטה.
איך בעזרת קריאייטיב מגיעים ללקוחות שונים במשפך השיווקי בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, התחברות רגשית עם הלקוח היא לא רק יתרון, אלא הכרח. קריאייטיב איכותי
איך להכין את העסק לחודשי המכירות החמים בשנה מתכוננים לרבעון החזק ביותר בשנה! אוקטובר, נובמבר ודצמבר הם חודשי המפתח להצלחה עסקית. החודשים הללו לרוב מציגים
שיווק מבוסס חוויה בשוק תחרותי כמו זה של היום, למצוא דרך לבלוט הוא משימה לא הכי פשוטה. עסקים רבים מתמקדים בהורדת מחיר כדי למשוך לקוחות,
האם אני זקוק בכלל למשפך שיווקי #תובנותעלגלגלים ממשיכות להתגלגל! והפעם נדבר על נושא חיוני לכל עסק קטן: מה זה בכלל משפך שיווקי? בתחום השיווק, הרבה מונחים
היזהרו במה שאתם מבקשים כי זה יכול להתגשם מכירים את האימרה: "היזהרו במה שאתם מבקשים כי זה יכול להתגשם"? ובכן, זהירות בבקשות שלנו היא חיונית
שמעתי את זה כל כך הרבה! אם היו שואלים אותי: "ניר, מהו הקושי שבעיקר בעלי עסקים קטנים מביעים כחלק משיווק העסק"? הייתי משיב בדיוק את
הדרך הכי יעילה לשווק את העסק כאשר אתה עסק חדש אז רק יצאתם לדרך… אין לכם תזרים שבאמצעותו אפשר לנקוט בפעולות כגון קמפיינים ממומנים ברשת
שאלה קטנה ופשוטה יכולה לחסוך לכם כל כך הרבה תסכול ועצבים בהמשך כמה פעמים קיבלתם הודעות משרדיות או מיילים שהכילו בקשות מוזרות, הצעות מפתות או
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים