פייסבוק פרסה בהדרגה (כפי שעושה תמיד) את הממשק החדש של הדפים העסקיים, במידה ולא הגיע אליכם, אל דאגה – פייסבוק הצהירה שהנ"ל יתעדכן אוטומטית אצל כולם עד ה 13.6.14
אז מה בעצם השתנה? והאם זה טוב לנו? כמובן יש הרבה ניואנסים קטנים שעברו עדכון, אנו בחרנו להציג לכם סיכום ברור ונוח לעיכול של התכונות המרכזיות:
1. "הקיר" השתנה – כעת לפיד הפוסטים מוקצה רק צד אחד בעוד הצד השני מוקצה ל"אינפורמציה סטטית" כגון: אודות, אפליקציות, פוסטים שכתבו לכם גולשים ועוד..
2. האפליקציות שינו מיקום –
כעת מתחת לתמונת הנושא אתם יכולים להחליט אילו שתי אפליקציות מוצגות אך הם אינן בתצורת תיבה עם תמונה אלא כטקסט בלבד.
כפתורי התמונה ירדו לחלק הזה בעמוד, כאשר התצוגה המקדימה מציגה שלוש אפליקציות וכמובן בכל שלב אתם יכולים לערוך ולשנות מיקומים ביניהן.
3. גודל הפוסטים כעת אחיד – האפשרות להדגשה או יצירת ציון דרך ( HIGHLIGHT/MILESTONE) איננה יוצרת הרחבה של התמונה,
מצד שני גודל הפוסטים גדל והוא כעת הפך מגודל מינימלי של 404 פקסלים על 404 פקסלים ל 504 פקסלים על 504 פקסלים. (לצפייה מירבית בכל העזרים מומלץ להעלות פוסטים בגודל של 1200 פקסלים על 1200 פקסלים).
4.יש לכם אתר אינטרנט? מעולה! – כעת הוא מוצג בצורה קבועה במקום ברור וגלוי מה שכמובן יעזור לכם להניע טראפיק איכותי אליו
5. לא מרוצים ממיקום "המידע הסטטי"? – יש לכם אפשרות על ידי DRAG & DROP לשנות בצורה קלה ומהירה את הסדר
6. קלות הגעה לתגובות גולשים – מימד זה חשוב מאוד בתפעול שוטף ופייסבוק יצרו עבורנו ממשק קצת יותר נוח לצפות בהודעות ישירות או בנוטיפקציות בדבר פעילות גולשים על גבי "קיר" הדף
7. הגדרות העמוד – הנ"ל הועברו למיקום אחד מרוכז ולא בטאבים שונים כפי שהיה עד כה
ישן
חדש
8. יוזרים חסומים והפתעות נוספות – בהגדרות העמוד יש טאב מרוכז המאגד את הגולשים אשר בחרתם לחסום מפעילות בדף שלכם, בצפייה בטאב זה נגלו בפנינו הפתעות עתידיות נוספות כגון: גולשים "בעלי ערך" וגולשים לא רלוונטיים, אנו מניחים שפייסבוק בקרוב תציג לנו נתונים עדכניים בהתבסס על מעורבות עוקבים בדף – גולשים אשר פעילים יותר יופיעו כבעלי ערך לעומת עוקבים אשר עשו רק LIKE לעמוד אבל מאז די פאסיביים ודוממים.
נשמח לשמוע האם לדעתכם יש שינויים נוספים שצריכים לשים אליהם לב?
מוזמנים לשתף את הפוסט עם חברים
מעניין מאוד, תודה!
אין בעד מה 🙂 מוזמנת להמשיך לעקוב