משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing צעד אחר צעד: איך הגדלנו חשיפה אורגנית ביוטיוב – מקרה בוחן לדוגמה
חשיפה אורגנית ביוטיוב

צעד אחר צעד: איך הגדלנו חשיפה אורגנית ביוטיוב – מקרה בוחן לדוגמה

צעד אחר צעד: איך הגדלנו חשיפה אורגנית ביוטיוב – מקרה בוחן לדוגמה

אם גם אתם שואפים להגדיל את החשיפה האורגנית של הסרטונים שלכם ביוטיוב
ולהגיע למספר רב יותר של צפיות, לייקים ומנויים, הגעתם למקום הנכון.
בבלוג הזה, נשתף אתכם במקרה בוחן אמיתי שבו השתמשנו בטכניקות מדויקות ובשלבים פשוטים כדי להגביר את החשיפה
וכל זה בלי להשקיע בשקל בפרסום ממומן!

הגדרות ערוץ ומה חובה למלא כדי להגביר חשיפה

הצעד הראשון והקריטי ביותר הוא התאמת הגדרות הערוץ.
ודאו שמילאתם את כל שדות המידע הדרושים בערוץ שלכם בצורה אופטימלית.

– שם הערוץ:בחרו שם מותאם למילות המפתח הרלוונטיות.
– תיאור הערוץ:השתמשו במילים מפתח וגם הסבירו בתמציתיות על התכנים שאתם מפרסמים.
– לינקים לרשתות החברתיות:הוסיפו קישורים לחשבונות הפייסבוק, אינסטגרם, ואתר עסקי.

אופטימיזציה של הכותרת, התיאור והתגים

לאחר ההגדרה המלאה של הערוץ, חשוב לתת דגש על הכותרת, התיאור והתגים לסרטון.

– כותרת הסרטון:חייבת להיות מרתקת ומכילה מילות מפתח פופולריות.
– תיאור הסרטון:אסור לקפח אותו, השתמשו במידע מפורט ובהסברים תוך שילוב מילות המפתח.
– תגים:שימוש נכון ב 10-20 תגים הכוללים וריאציות של מילות מפתח עיקריות.

איך ליצור תמונות ממוזערות (Thumbnails) מושכות שמניעות לצפייה

זו אולי אחת הנקודות החשובות ביותר.
תמונות ממוזערות חשובות יותר ממה שאתם עשויים לחשוב. איך עושים זאת?

– תמונות בהירות וצבעוניות:בולטות בקלות ברשימת הסרטונים.
– טקסט קריא וברור:עם הבטחה לסקרן ולעורר עניין.
– פרצופים עם הבעות:כדאי להשתמש בפרצופים מקריבים כדי ליצור חיבור עם הצופה.

שיטות להגדלת האינטרקציה ושימוש ב-AI כדי לסייע ברעיונות וכתיבת תסריט

על מנת להגביר את האינטרקציה עם הגולשים:

– קריאות לפעולה (CTA):להרבות בהצעות לפעולה, ובאינטראקציה עם הצופים בתגובות.
– שימוש ב-AI:מנועי בינה מלאכותית יכולים להציע רעיונות חדשים לתכנים ולעזור בכתיבת תסריטים מהירים ומקצועיים.

טיפים לקידום הסרטונים שלך מחוץ ליוטיוב

קידום ביוטיוב הוא חשוב, אבל השתדלו לא להקטין את רשת ההפצה שלכם:

– שיתוף ברשתות החברתיות:פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר.
– בלוגים ואתרים:קישור לסרטון במאמרים או בפוסטים.
– ניוזלטרים:של חלוקת תוכן למנהלי רשימות תפוצה קיימות.

לסיכום

הסרטון שלנו מפנה אתכם לכלים שיכולים להביא לשיפור מיידי בערוץ שלכם.
התייחסו לשלבים הללו בצורה עקבית וראו איך הם משפיעים על החשיפה שלכם ביוטיוב.
זכרו, עבודה עקבית ושימוש נכון בטכניקות השיווק יכול להפוך את הערוץ שלכם למוביל ובולט בפלטפורמה.

נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב
המאמר נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world