**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
קניית מודעות בפייסבוק, זו פעולה הכרחית כיום לשיווק העסק, אבל מרגישים שאתם מוציאים הרבה מדי ומקבלים מעט מדי?
הקמת הקמפיינים זו רק חלק מהעבודה בקניית מודעות בפייסבוק, השלב הבא זה האופטימיזציה, היכולת לעקוב אחר הנתונים ולבצע שינויים שיטיבו עמכם , בפוסט הבא אנו נציע חיתוך שישפר לכם בצורה משמעותית את הפעילות.
מנוע הפרסום הממומן של פייסבוק הוא מקום מעולה לעסקים קטנים להתחיל לקבל טראפיק (תנועה) לאתר שלהם, לקבל חשיפה, לקבל לידים ובכלל לגדול ברשת. המנוע הזה מאפשר המון פילוחים ובעלויות מאוד אטרקטיביות. עם זאת, המערכת, למפרסם המתחיל, יכולה להיראות מאוד מסועפת ו"מפחידה" , על מה להסתכל מתוך שלל הנתונים? איך לבצע אופטימיזציה נכונה? כזו שתייצר לי יותר תוצאות ותוריד עלויות?
ישנם המון חיתוכים שאפשר לעשות במערכת, בסרטון המצורף הבא שצולם במסגרת הפינה שלנו #טיפ_בדקה אנו מציגים חיתוך רב עוצמה שיאפשר לכם להבין באיזו שעה ביום הכי כדאי לכם לפרסם ולהוציא כסף.
משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)
No feed items found.