**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
אתם משקיעים לא מעט זמן ומחשבה ביצירת פוסטים בפייסבוק אבל מה אם נגיד לכם שממש בקרוב זה כלל לא משנה? החשיפה שלכם תרד!
תנשמו עמוק, זה עוד שינוי באלגוריתם של פייסבוק שכדאי שתכירו, אם תיישמו את ההמלצות הבאות הנוגעות לפוסטים בפייסבוק תוכלו אפילו לשפר דירוג במערכת ולהעלות חשיפה
פייסבוק לא נחה, והיא במסע מתמיד לשיפור המערכת וחווית הגלישה, כחלק ממסע זה היא מעדיפה שלא תצאו ממנה, שתקבלו את כל המידע, התכנים, הסרטונים, המודעות בתוך פייסבוק ולא דרך אתרים חיצונים.
עם זאת, עדיין לא מעט בעלי עסקים וגולשים מייצרים פוסטים בפייסבוק המפנים על ידי לינקים לאתרים חיצוניים (עמודי נחיתה ו/או אתרי אינטרנט), ואת זה פייסבוק (עדיין) לא יכולה או רוצה למנוע. ולכן לפחות בכדי לשפר את חווית הגלישה של משתמשיה היא הוסיפה משתנה נוסף לאלגוריתם המסועף שלה הקובע מי יופיע יותר בפיד (NEWSFEEDׂׂ) ומי פחות. המשתנה החדש: זמן הזנקת אתר או עמוד נחיתה.
מה הוא אומר? אם אתם מעלים פוסט שיש בו קישור לאתר או עמוד נחיתה חיצוניים לפייסבוק, עליכם לבצע בדיקה ותהליכי אופטימיזציה בכדי לוודא שהזנקת אותו אתר או עמוד נחיתה יעלו כמה שיותר מהר, מה זה מהר? כמה שיותר מהר זה יותר טוב, מחקר אחרון בתחום הראה שרמת "הסבלנות" של הגולשים היא עד (במקסימום) 3 שניות , יותר מכך הם מתייאשים וממשיכים בגלישה שלהם.
ולכן פוסטים שיכללו הפנייה החוצה ללא תהליך אופטימיזציה לאותם נכסים דיגיטליים, דינם חשיפה נמוכה במערכת.
פרטים נוספים על השינוי תוכלו לראות בסרטון הלייב הבא שהעלינו בנושא
משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)
No feed items found.