**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
יש לכם כבר פרופיל בלינקדאין? מדי פעם אתם מאשרים איש קשר חדש, או מעלים פוסט אבל לא ממש נעזרים בו להזנקת העסק קדימה
הפוסט הבא ילמד אתכם "טריק" נחמד איך אפשר להשתמש בפרופיל בלינקדאין לשם יצירת קמפיינים רבי עוצמה בשילוב פייסבוק
יש לא מעט גולשים אשר פתחו פרופיל בלינקדאין, לא הרבה עושים בו שימוש עסקי נרחב ובישראל עדיין הוא נחלתן העיקרית של מנהלות משאבי אנוש אשר תרות אחרי אנשי הייטק מוכשרים, גם ערוץ קניית המדיה בפלטפורמה זו עדיין לא הוכיחה עצמה לעומת החלופות ( Facebook ads manger | Google Adwords) אבל, גם אם התחזוק שלכם עד כה היה מינורי, מדי פעם אישרתם איש קשר חדש, מדי פעם העליתם פוסט או קראתם מאמר מעניין, עדיין אפשר לעשות שימוש בנכס זה לטובת השיווק שלכם. איך? לא הרבה יודעים שאפשר לייצא כתובות מיילים של אנשי הקשר שלכם בלינקדאין, מה שאומר שברגע שיש לכם את כתובת המייל, יש לכם יכולת פרסומית רבת עוצמה, ואני מכוון ספציפית לשילוב עם מנוע הפרסום של פייסבוק המאפשר חיתוך (בין היתר) לפי רשומות מייל.
בקצרה השלבים הם:
1. ייצוא רשומות המייל מלינקדאין
2. העלאה קובץ Contacts לפייסבוק תחת קטגורית Audience
3. הקמת קמפיין בפייסבוק אשר מכוון לקהל היעד החדש שהקמתם או לקבל דומה לו על ידי ביצוע LookAlike
נתחיל מהשלב הראשון
גשו לפרופיל הלינקדאין אל איזור ההגדרות.
משם גשו את קטגורית שותפים אל הגדרת ה"ארכיון"
משתי האופציות המוצגות, בחרו "ייצוא מהיר" ולאחר אישור קצר אשר יכלול את הזנת הסיסמה שלכם, תקבלו ישירות למייל לינק להורדת המידע
השלב השני
כעת לאחר שהורדתם את הקובץ למחשב, זה יהיה קובץ מכווץ מסוג ZIP, פתחו אותו ויופיעו לכם לא מעט קבצי אקסל שונים. אתם צריכים מכל בליל המידע הזה את הקובץ הספציפי שנקרא Contacts
גשו למערכת הפרסום שלכם בפייסבוק וספציפית לקטגורית הקהלים Custome audience
השלב השלישי
לאחר שהקמת קהל במערכת פייסבוק, אתם מוכנים עכשיו להקים קמפיין פרסומי מפולח, המציג פרסום לקהל זה, סביר להניח שלא מעט אנשי קשר שצברתם בלינקדאין הינם אנשי עסקים ולכן זו קרקע טובה להציע שירותים אשר יועילו להם לעסק, יקדמו אותם ויתנו להם ערך אמיתי.
זהו! כמובן עליכם להמשיך להקים את הקמפיין בצורה נכונה ואיכותית, אם יש צורך להוסיף חיתוכים נוספים על גבי הקהל שהקמתם וכמובן צרו קראייטיב (מודעה) מושכת ובולטת אבל יש לכם כבר עוד ערוץ פרסומי שיכול להניב לכם תוצאות יפות. זכרו שהקמת קמפיין זו רק חצי מהעבודה, עליכם גם לעקוב אחר התוצאות ולבצע אופטימיזציה, אם הנושא מעניין אתכם כדאי שתקראו גם את הפוסט בלוג הבא
משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)
No feed items found.