**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
פייסבוק מחדשת מחדשת מחדשת והפעם מוסיפה פיצ'ר שבעלי עסקים קטנים ובעלי דף עסקי חיכו לו זמן רב, האפשרות לכתוב פוסט בכמה שפות שונות.
פייסבוק כרשת חברתית "דורשת" מכם (במידה ותרצו להצליח ולייצר קהילה ערה) לייצר פוסטים אישיים, אשר מדברים אל הקהל שלכם ומה יותר אישי מלכתוב בשפת אימו של הגולש הייעודי? אם תרצו לגלות עוד סוד נשכח בניהול דפים עסקיים לחצו כאן
מי שנמצא בזירת פייסבוק זמן רב יודע שהייתה אפשרות טכנית להתאים תצוגת שפה בהתאם לממשק הגולש אבל זו הייתה נחלתם של דפים עסקים/חברות גדולות, כעת יש אפשרות לכל אחד לייצר פוסט אחד ולהזין עבור הטקסט כמה שפות שונות, הגולש יראה זאת לפי שפת הממשק שבו הוא גולש בפייסבוק.
בנוסף, החדים שבקוראינו יאמרו שיש את האופציה ל Translate בכל פוסט, אז אנחנו נגיד, נכון, אבל לרוב התרגום הינו קלוקל ולא מדויק ובנוסף דורש מהגולש לעשות עוד פעולה בדרך (הקלקה נוספת).
האופציה החדשה שמציעה פייסבוק הינה פשוטה ואלגנטית, פשוט העלו פוסט ורשמו "במחסנית" טקסטים בשפות שונות, הפוסט עולה לאויר בדף העסקי וכל גולש יראה טקסט לפי שפת הממשק שבו הוא גולש, זאת אומרת, אם העליתם פוסט ומראש כתבתם טקסט בעברית, רוסית, ערבית, אנגלית, כל גולש אשר יקבל פוסט זה, יראה את הטקסט בצורה אוטומטית לפי שפת הגלישה שהוא בחר בפייסבוק.
איך נהנים מאופציה זו? פשוט!
1) פתחו אופציה זו בהגדרות הדף העסקי
2) כעת כשתרשמו פוסט תיפתח לכם אופציה זו
רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)