מענה אוטומטי בכרטיסיית גוגל "העסק שלי"
בשביל מה צריך ערוץ פרסום זה?
כרטיסיית גוגל "העסק שלי" או בשמה החדש גוגל "ביזנס"
כבר מזמן הפכה לכוח משמעותי בקידום כל עסק ובמיוחד בעסקים לוקאליים,
שהמימד הפיזי הוא חשוב והצורך שהלקוחות ימצאו אתכם בקלות גם דרך מפות גוגל הוא מנוע לצמיחה.
אם רוצים להבין עוד בנושא תצפו בסרטון הבא
בשביל מה צריך מענה אוטומטי?
אז אחרי שהקמתם כרטייסיה כזו ואפילו אתם מנהלים אותה בצורה שוטפת ומקפידים להעלות פוסטים ולאסוף ביקורות חיוביות,
הגיע הזמן להתייחס לנושא הצ'אט במערכת.
בדומה לצ'אט בדפים עסקיים בפייסבוק יש לכם אפשרות לנהל התכתבות עם מתעניינים ובכך לספק שירות לקוחות זמין וקל.
כדי להקל עליכם את ההתנהלות השוטפת ובמיוחד אם יש לכם התכתבות בנפח גבוה,
גוגל מציגה אופציה חדשה והיא היכולת להכין מראש שאלות נפוצות ותשובות שיעלו אוטומטית ברגע שמתעניין יקליק על אותה שאלה.
כך גם תספקו חוויה שירותית מהירה ונוחה למתעניינים או הלקוחות וגם תעשו "טוב" לאלגוריתם של גוגל
אשר בוחן את מהירות התגובה שלכם וכרטיסיות שנותנת מענה מהיר מגבירות את הדירוג הכולל שלהם.
איך מגדירים מענה אוטומטי?
נכנסים לכרטיסיית גוגל "העסק שלי"
נכנסים לקטגוריית ההודעות
וכעת לוחצים על הגדרות הודעות
כעת מומלץ שתגדירו הודעת פתיחה, הודעה שתעלה בצורה מיידית "כקבלת פנים" לאותו פונה
ולאחר מכן תגדירו שאלות נפוצות וגם תשובות שיעלו בצורה אוטומטית במידה ולוחצים על אותה שאלה
לאחר ביצוע ההגדרות תוכלו לבדוק את התוצאה והאם היא רצויה מבחינתכם, איך?
היכנסו דרך המכשיר הנייד שלכם לגוגל מפות, חפשו את העסק שלכם ואז תגללו לכפתור הצ'אט ולחצו עליו
צרו קשר או התקשרו 0528803553
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.