כולנו מחפשים דרכים לייעל את הזמן שלנו, הרשתות החברתיות ובפרט פייסבוק נוטות לשאוב משאב זה ולכן כל טיפ לחסכון בזמן הוא בעל ערך.
אבל לא כל טיפ הוא חשוב וטיפ לא חשוב גם יכול לשאוב זמן 🙁 אז הכנו לכם שני מדריכים קצרים וחשובים והכי חשוב שבאמת יעזרו למאמצי השיווק שלכם:
1# הגדלת חשיפה איכותית לפוסטים.
2# להטמיע אפליקציית יוטיוב בדפים העסקים.
נתחיל בטיפ הראשון. בעולם פייסבוק כיום, רמת החשיפה האורגנית הולכת וקטנה, במקביל, בעלי עסקים תמיד צריכים לשאוף ל"שיח" בין הנכסים הדיגיטליים השונים שלהם, הקהילה הדיגיטלית איננה נמצאת רק בפלטפורמה אחת אלא משוטטת לה ברחבי הרשת ולכן ראוי שיהיה לכם ייצוג הולם היכן שנמצא קהל המטרה שלכם.
לאחרונה פייסבוק מאפשר הטמעה של פוסטים (Embed Posts) באתרים שלכם, עמודי נחיתה ובכל מקום בעצם שיש לכם גישה אל הקוד.
ראו את הדוגמה המצורפת.
מדובר בעצם בפוסט שכבר העליתם בדף הפייסבוק אבל אתם לא סתם נותנים קישור אליו אלא ממש הוא משולב בצורה אלגנטית כחלק מהתוכן, במקרה הזה, כחלק מהתוכן באתר שלנו. הפוסט מוביל ישירות לדף הפייסבוק ומאפשר כפתור ישיר לעשיית לייק אליו וכמובן מאפשר הגבה ישירה, עשיית לייק ועשיית שיתוף לאותו פוסט. במקרה הזה הטמענו פוסט המוביל לכתבה סופר מעניינת ששווה לכם גם לקרוא.
1. לאחר שהעלינו פוסט בדף הפייסבוק שלנו, ניגשים לחץ הקטן אשר בחלקו העליון של הפוסט אותו תרצו להטמיע ובוחרים בEmbed Post
2. מעתיקים את הקוד ושותלים אותו באתר שלכם, היכן שתרצו שהנ"ל יופיע. משתמשי WordPress ? פשוט בממשק הניהול, תשנו את התצוגה ל Text וכעת הדביקו היכן שתרצו.
אפליקציית YouTube , אפליקציה די שכיחה זו מאפשרת הזנקה של ערוץ יוטיוב בשלמותו לתוך הדף העסקי. כל סרטון שתעלו בערוץ היוטיוב שלכם כמובן יתעדכן במיידי גם באפליקציה.
מה השלבים?
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)