המשתנה הפרסומי שאף אחד לא מדבר עליו
נכון, זה נשמע "מיסתורי" המשתנה הפרסומי שאף אחד לא מדבר עליו,
אבל בפועל, זה הרבה יותר בנאלי אך תתפלאו לדעת כמה מפספסים אלמנט פרסומי זה.
העונתיות בפרסום היא מכרעת, וכוללת אירועים לאומיים והרגלי גלישה של קהל;
לתכנן לוח שנה שנתי להתיישר עם מגמות אלו, תוך התאמת תקציבים ואסטרטגיות יוביל למקסום תקציב פרסומי.
מה כוללת "עונתיות"
כאשר אני מדבר על עונתיות זה יכול לכלול אירועים מתוכננים וחוזרים בכל שנה לקהילה לה אתה משווק
חגים לאומיים, פסטיבלים, עונות בשנה ועוד
אבל עונתיות יכולה גם לכלול בהגדרתה תשומת לב למוצרים חדשים, טרנדים בשוק ותנועה ששמה הנוסף הוא RTM (real time marketing)
כאשר אנו נתכנן מהלכים מראש , במקביל להישארות גמישים לכאן ועכשיו ולטרנדים
אנו נדע לתכנן את התקציב הפרסומי שלנו בצורה נכונה ופחות פזרנית, בנוסף, גם נשאיר לנו יתרה שיכולה לתת BOOST
במקרה ויש טרנד שאנו חושבים שיש לנו מה להגיד או להציע לגולשים שלנו סביבו.
איך זה מתורגם לפעילות בשטח?
העונתיות היא קריטית להצלחת הפרסום, תכננו מראש והתאימו אסטרטגיות בהתאם.
יש לכם לקוחות שביולי/ אוגוסט יוצאים לחופשת הקיץ? אולי זה פחות הזמן להשקיע בפרסום המייצר לידים חדשים אלא
להשקיע בפרסום שמייצר מודעות למותג, הגדלת קהילה וכדומה.
יש לכם שירות או מוצר בתחום עיצוב הבית ושדרוג הבית, תקופת האביב וספציפית סביב חג הפסח זה ה-זמן להשקיע מאמצי שיווק ישירים למכירה.
– לתכנן מראש תקציב פרסום, להקצות יותר כספים בעונות הרלוונטיות.
– התאם אסטרטגיות פרסום כדי לחזק את המודעות למותג בהתבסס על עונתיות.
לסיכום
בעולם הדיגיטלי של תקופתנו, קל להיסחף לפעילות מיידית, רגשית ולא מדודה אך בסופו של דבר אם תשבו עם לוח שנה פשוט, ובעיקר
תכירו את קהל המטרה, תוכלו לייצר כמה "עוגנים" קבועים לעסק סביבם תשקיעו תקציב פרסומי בצורה חכמה.
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553