**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
האשטאגים ואסטרטגיית האשטאגים
האשטאג הן כרטיסיות תוכן, הקושרים את התוכן שהעליתם ומובילים אותו ברחבי הרשת לכרטיסייה נוספת העוסקת באותו נושא/האשטג שרשמתם.
אם אתם הולכים לאירוע/כנס – שווה לבדוק האם יש האשטג רשמי וכמובן את התמונות שתצלמו משם, העלו ושלבו את ההאשטאג הרלוונטי כדי להיות אקטואליים ולהצטרף לשיחה הדיגיטלית המתרחשת סביב אירוע זה.
יצירת האשטג משלכם שישמש את העוקבים שלכם – טקטיקה אשר יותר רלוונטית ללקוחות גדולים עם כוח שיווקי משמעותי אבל דרגה זו היא אידיאלית שכן היא יוצרת שיחה פאסיבית מצד המותג ומאפשרת שיח רשת אמיתי סביב הקמפיין שלהם.
אופציה נוספת לעסקים קטנים יותר אשר רוצים לעשות שימוש בהאשטאג ייעודי לעסק – הקמת פעילות נושאת פרסים/תחרות אשר בכדי להשתתף בה על הגולשים להוסיף את ההאשטאג הייעודי. כמובן על מנת לייצר טראפיק לנושא עליכם לקדם את התחרות בערוצים שונים.
השתמשו בהשטאגים רלוונטיים לתוכן – נכון, האשטגים מגדילים חשיפה אבל לא תרצו להיות ספאמרים, "עלוקות" ובגדול לייצר שירשור תוכן לא רלוונטי. הקפידו לעשות קוסטומיזציה (התאמה מירבית) בין התוכן שלכם להאשטגים הנבחרים.
רשתות חברתיות אשר בהן להשתמש בהאשטאגים (אשר גם תומכות בחיפוש מבוסס האשטג) –
טוויטר, אינסטגרם, פייסבוק, גוגל+
*באינסטגרם המגבלה היא 30 האשטגים – #טיפ: שימו את האשטגים הנבחרים כתגובה לפוסט ולא בתיאור התמונה כך תיצרו נראות נקייה יותר מצד אחד ומצד שני תיהנו מתפוצה בחשיפה.
*11 האשטאגים לפי מרבית המחקרים הוא "מספר הקסם" מבחינת יצירת תנועה רשת.
ישנן אפליקציות ייעודיות שמאפשרות לכם למצוא האשטגים פופלאריים בחלוקה לנושאים לדוגמה כגון: Tags4like (שימו לב לא לבצע שימוש יתר בנושא ולשמור על רלוונטיות).
מונחי יסוד בעולם האשטאגים
ישנם האשטאגים שכבר הפכו למונחי יסוד ולכן עליכם להכירם. להלן כמה נבחרים ובמידה ואתם יוצרים תוכן המתקשר עימם כדאי שתכללו אותם:
#TBT
Throwback Thursday
אתם מעלים תוכן נוסטלגי מעברכם /עבר החברה ביום חמישי
#OOTD
Outfit of the Day
שתפו את הקהילה במה לבשתם היום
#Foodporn
צלמתם משהו טעים "לגמור" ממנו? שימו האשטג זה
#IG
קיצור של Instagram
#F4F
Follow for Follow
מעקב תמורת מעקב, אם יעקבו אחריכם אתם "בתמורה" תעקבו אחרי אותו פרופיל
#L4L
דומה להאשטג הקודם רק מכיוון הלייק
#NoFilter
מעלים תמונה ללא פילטר, נקייה ובלתי מעובדת
#Petstagram
תמונה של חיית המחמד שלכם? בבקשה זה ההאשטג
#SelfieSunday
די ברור מה הוא אומר לא?
נקודה לפני שהכדור עובר לידיים שלכם: תוכלו כמובן להיעזר במנועי החיפוש של הפלטפורמות התומכות בהשאטאגים כדי למצוא האשטאגים נוספים רלוונטיים. חפשו האשטגים בהם יש פעילות אבל לא פעילות מאסיבית מדי שעדיין "קולכם" או יותר נכון תמונתכם יקבלו שם חשיפה. להלן צילום מסך מחיפוש שכזה במנוע של אינסטגרם
רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע! אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם ונבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)