משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing האפקט של נטפליקס

האפקט של נטפליקס

 

האפקט של נטפליקס

כל משווק או בעל עסק חולמים על היום שתהיה להם מכונת זמן או לפחות כדור בדולח,
כזה שיגלה להם מה כדאי להם למכור או לשווק, אילו מוצרים יהיו "לוהטים" ויהיה כדאי עבורם להסיט אנרגיה (זמן ומשאבים) כדי לייצר רווח.
אז אמנם לא המציאו אף אחת מהטכנולוגיות הללו אבל יש משהו לא רחוק מכך. וקוראים לו נטפליקס.

מותה של התקשורת המסורתית

כאשר האינטרנט הפך למוצר צריכה בסיסי אני זוכר את ההספדים שנערכו סביב התקשורת המסורתית.
מותה של תקופה. העיתונים ישארו רק לעטיפת דגים והטלוויזיה תהפוך למוצג מוזיאוני.

הזמן חלף ובפועל אנו מבינים שכציבור משתמשי קצה, אנו לא וויתרנו על שימוש במדיום מסוים אלא עושים שימוש משולב,
גם וגם. בנוסף, התקשורת המסורתית עיצבה ושינתה פניה וכעת מאפשרת גם גרסאות דיגיטליות לתכנים המודפסים ובטלוויזיה תכנים לצפיה ב VOD.

אנחנו צופים בתוכנית ובזמן אמת מגיבים לה ועליה בפייסבוק,
אנו במרחב בו התודעה שלנו מתעצבת ומשתנה,
מקורות התוכן והמידע מרובים ואנו מבצעים "ליקוט מזון" ממקורות אשר "טעימים" וערבים לחיך שלנו,
אנו כבר לא כבולים לדעתו של עורך אלא בוחרים מה לצרוך מאיפה וכמה.

איך כל זה קשור לנטפילקס?

נטפליקס הגיחה לימנו כמספקת שירותי השכרת סרטים (נשלחים אליך בדואר תקליטוני DVD )
ובאיזור שנת 2011 נטפליקס החלה גם לספק שירותי הזרמת תוכן ואפשרות לצפות בתכנים "בזמן אמת".
בהתחלה נטפליקס קנתה זכויות שידור מאולפנים מוכרים עד שהבינה שעדיף לה לייצר תכני מקור משל עצמה.

נטפליקס הייתה הטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון,
עם כניסת הטלוויזיות החכמות ושינוי הרגלי הצריכה שכללו פחות הליכה לקולנוע
אלא השקעה במערכות צפייה ביתית איכותית, החתיכה האחרונה בפאזל היא שירות תכנים
המאפשר עולם של סדרות וסרטים במרחב הקלקה, זמין ומיידי.

נטפליקס זו ההגדרה לדעתי הטובה ביותר לביטוי: "השלם גדול יותר מסך חלקיו".
חיבור בין טכנולוגיה וותיקה יחסית כגון הטלוויזיה לשירות של תכנים בהזרמה יוצר מוצר משודרג ומאוד מבוקש בכל בית.

מהמקום הזה, לנטפליקס יש כוח רב כמשפיעה תרבותית גם בזירה הגלובלית.
ההשפעה הזו באה לידי ביטוי לא רק בהרגלי צפייה אלא גם בכוח כלכלי.

ועכשיו לתכל'ס

כרגע אחת הסדרות המדוברות בנטפליקס היא the queen's gambit המציגה את סיפורה המרתק של יתומה
אשר מגלה את עולם השחמט ואת כישוריה המיוחדים.
שחמט?!? כן כן שחמט, אותו משחק וותיק ועתיק שתמיד היה אי שם ברקע הופך להיות פופולארי.
כמה פופולארי?באוקטובר 23 הסדרה מושקת בנטפליקס
הביטוי "Chess sets" באיביי צמח ב 250% —
קרי, הסדרה שינתה לאנשים הרגלי צריכה והם כעת מחפשים ורוכשים הרבה יותר לוחות שחמט.

השאילתא "איך משחקים שחמט?" צמחה בגוגל והגיעה לשיא חיפושים מזה 9 שנים
הנובלה (על בסיסה נכתבה הסדרה) היא עכשיו BEST TIME SELLER  37 שנים אחרי יציאת הספר!!
מספר שחקני האונליין באתר chess.com צמח פי 5 !!

מה ניתן ללמוד מכך?

שאם אתם קוראים את הפוסט הזה בסמיכות לתאריך פרסומו,
עדיין אתם יכולים ליהנות "מאפקט נטפליקס" ולנסות למכור מוצרים ו/ או שירותים הקשורים לשחמט,
כפי שאתם יודעים, בישראל האפקט תמיד מגיע מעט אחרי ארה"ב ואין ספק שהביקושים לשחמט יווצרו גם כאן.

שנית, היו עם היד על הדופק, ואם נלמד על בסיס תוצאות עבר,
אחד המקורות החשובים למעקב לכל יזם ובעל עסקים הוא נטפליקס.
סדרה אשר מופצת בנטליקס בכוחה לייצר "רעש ציבורי" וכשזה קורה, היו בטוחים שהיא תביא עימה דרישה וצריכה ,
וכיזמים זריזים – תנסו "לרכב על הגל" . שיהיה בהצלחה וצפייה מהנה

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 052-880-3553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world