הקדמה
בעידן הדיגיטלי של היום, הבחירה בערוץ השיווקי הנכון יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון של עסק. ערוץ השיווק משפיע על טווח ההגעה לקהל היעד, עלות הפרסום, והתדמית העסקית הכוללת. בסרטון החדש שהעליתי, נבחנים השיקולים החשובים בבחירת ערוץ שיווקי מתאים לעסק שלך ותהליכי חשיבה שיסייעו להגיע להחלטה הנכונה.
תקציר הסרטון
בעולם של עומס מידע וממשקים קלים, היום יותר מתמיד, מחד ניתן ביתר קלות לפתוח פרופילים במגוון פלטפורמות וערוצי שיווק דיגיטליים ולכן התחרות גדולה ומאידך, הלקוחות שלכם גולשים בכמה פלטפורמות במהלך היום וכדי להטמיע מסר שיווקי עליכם להימצא מולם ולהיחשף מולם בכמה נקודות נגיעה.
נקודות מפתח
הכרת קהל היעד: הבנת הקהל שלך היא המפתח לבחירת ערוץ שיווקי מתאים. הצורך לבצע מחקר מעמיק על מנת לדעת היכן הקהל הפוטנציאלי שלך מבלה את זמנו הדיגיטלי הוא חלק חשוב בבחירת הערוץ אך מצד שני שגם לא יגביל אותך לנסות ולהתנסות בערוצים שונים.
עלות מול תועלת: חשוב להעריך את עלויות הקמפיין השיווקי (הן מבחינה הוצאה כספית והן מבחינת אנרגיות שאותו ערוץ לוקח מכם לתחזק אותו) על כל ערוץ ולהשוות אותם מול התועלת הפוטנציאלית. מגוון ערוצים: ישנם ערוצים רבים לבחירה כמו מדיה חברתית, פרסום במנועי חיפוש, דוא"ל שיווקי ועוד.
מדידת ביצועים: הבנת המדדים להצלחה היא קריטית למעקב אחרי האפקטיביות של הקמפיינים שלך. הגדירו מטרות ברורות להצלחה וודאו שיש לכם הכלים הנכונים למדידת הצלחה.
סיכום
בחירת ערוץ שיווקי מתאים לעסק היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע על הצלחתו, עבור עסקים קטנים, ההמלצה היא (לפחות בשלב הפרסום האורגני) לנסות להתפרס בכמה פלטפורמות, להימצא בכמה נקודות נגיעה פוטנציאליות אל מול קהל היעד ולייצר מוניטין רשת. יש תוכנות ואמצעים טכנולוגיים המאפשרים לצמצם זמן ניהול של כמה פלטפורמות במקביל וכיום בעולם של פרסום מבוסס וידיאו, ניתן על ידי עריכה לייצר ולייצא את אותו התוכן לכמה פלטפורמות.
שיהיה בהצלחה