5 פילוחים מנצחים בפייסבוק לשיפור תוצאות הפרסום
5 פילוחים שיכולים כבר היום להזניק את הפרסום שלכם בפייסבוק
כדאי להישאר עד הסוף כי מחכה לכם בונוס מיוחד.
מעדיפים לקרוא מאשר לצפות בסרטון? בכיף! להלן התמלול המלא
גם אתם מרגישים לאחרונה (עם שינוי הגדרות הפרטיות של אפל ) ובכלל, הפרסום בפייסבוק לא מה שהיה פעם?
זה הזמן להכיר 5 אפשרויות פילוח פשוטות, וותיקות אך גם שעובדות בקמפיינים בפייסבוק.
לפני שניגש לפתרון בואו נבין קודם מה הבעיה
כיום, יותר מתמיד, לפייסבוק יש בעיה במעקב אחר תנועת גולשים ברשת –
הסנונית הראשונה הגיעה מבית אפל אך במקביל גם ההישענות על מעקב המבוסס טכנולוגיות "עוגיות" הולך ונכחד,
אין ספק שפייסבוק שוקדת על חלופות ואין לי ספק שהיא תצליח בכך, אך אנו כמפרסמים, יכולים לחכות?
5 פילוחים "לגזור ולשמור"
אין לי ספק שהמפרסמים הוותיקים מביניכם מכירים פילוחים אלה ואולי אף יגידו : "זה? זה פשוט מדי"
אך לצערי מעטים עושים בהם שימוש, פילוחים בסיסיים אלה הנשענים על מידע שנוצר בתוך פייסבוק
דהינו, בעל דיוק וערך רב ובעבודה נכונה בשילוב קריאייטיבים מושחזים תראו תוצאות פרסום יפות.
- קמפיין המטרגט אנשים החוגגים יום הולדת בשבוע הקרוב
(לדוגמה: היי, אולי החברים ישכחו גם השנה אבל לא אנחנו , אתה מוזמן לקפה ומאפה אצלו במתנה לכבוד יום ההולדת). - קמפיין המטרגט אנשים המטיילים באיזור מסוים
(לדוגמה: נתינת שופר למסעדה, אטרקציה אשר "תסגור את הפינה" בחופשה שלכם) - קמפיין המטרגט אנשים אשר חוגגים יום נישואין
(לדוגמה: אם תחתכו זאת עם גיל, זאת אומרת חוגגים יום נישואין ובני 50+ אפשר לחשוב על קמפיין, השנה היא כבר לא תסתפק בפרחים, תפנק אותה ביהלומים) - קמפיין המטרגט אנשים אשר עברו לאחרונה לגור בעיר חדשה
(לדוגמה: כל עולם עיצוב הבית, שיפוץ הבית, ריהוט וכדומה… יכול להיות רלוונטי) - קמפיין המרגט אנשים אשר הורים לילדים בטווחי גיל ספציפיים
(לדוגמה: בבחירת גיל הילדים תוכלו לטרגט להורים מצעצועים ועד בגדים ועד חוגים וקייטנות ועוד ועוד..)
כדאי לזכור
אם אין צורך אמיתי "לזרוק" את הגולשים מהפרסום שלכם החוצה מפייסבוק, אל תעשו זאת.
מערכת הפרסום כיום כבר כל כך עמוקה שאפשר לבנות משפכים בתוך המערכת
וכמעט תמיד אם תבצעו מהלך שיווקי בתוך פייסבוק התוצאות יהיו טובות יותר.
בנוסף, המוצג כאן זה הצעות לפילוחים, זאת אומרת כלים טכניים,
חובת ההוכחה עליכם לתפור לפילוחים הללו קריאייטיבים נכון, המדבר לקהל המטרה, לבעיה שיש לו בחיים ולהציג לו את הפתרון שלכם.
וואו נשארתם עד כאן?!?
תודה שנשארתם איתי עד כאן, שמי ניר חולי,
המנכ"ל והבעלים של חברת נינג'ה מונקי ומרצה ויועץ בכיר בעולמות מנהל העסקים, שיווק דיגיטלי והחיבור ביניהם.
כפי שהבטחתי בתחילת דברי, מגיעה לכם הטבה!
אם זקוקים לייעוץ אישי ונקודתי לגבי העסק שלכם, אשמח להעניק לכם 30 דקות שיחה טלפונית איתי, במתנה.
במהלך השיחה אנסה לסקור עמכם את הפעילות העסקית, מה ניתן לשפר מבחינה שיווקית (דיגיטלית) ואציע פתרונות.
בעת הפניה הוסיפו שהגעתם דרך 5 פילוחים או 5 טקטיקות פרסום וזהו – תהנו ונדבר J
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553
נ.ב.ב
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.