משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing שיווק, מיתוג והקשר ביניהם בעולם דיגיטלי

שיווק, מיתוג והקשר ביניהם בעולם דיגיטלי

על הקשר בין שיווק למיתוג

בעלי עסקים (ברובם) מבינים את החשיבות במיתוג ואפילו מוכנים להשקיע משאבים בכדי ליצור מיתוג איכותי לעסק שלהם,
לרוב הם חושבים במושגים של "איך הצרכן יראה אותי ומה הוא יחשוב או ירגיש שיראה אותי (ואת המיתוג שלי)"
אבל נוטים להתעלם בתהליך המיתוגי מאלמנט סופר חשוב! אפילו קריטי!! שיווק

ניר חולי, מנכ"ל ובעלים של חברת נינג'ה מונקי בסרטון נוסף מתוך ערוץ היוטיוב האישי שלו
ובו הוא חושף טקטיקות ואסטרטגיות לשיווק עסקי וחכם.

אהלן חברים וחברות גולשים וגולשות

הפעם אני רוצה לדבר איתכם על שיווק, מיתוג והקשר ביניהם.

בוודאי חלקכם עכשיו שומעים על הנושא ואומרים "רגע הקשר הוא הדוק וברור"!
נכון, הם קשורים והם סוג של "אח ואחות" , ביצוע תהליך מיתוג נכון יסייע לכם בתהליכי שיווק ומכירה בהמשך,
אבל לרוב, התפיסה הרווחת שמיתוג מתממשק לעולם של פסיכולוגיה צרכנית שזה נכון, אבל זה רק חלק מהמשוואה.
כיום בעולם של שיווק דיגיטלי, יש צורך להסתכל על המיתוג גם ברמה טכנית

למה הכוונה?

חלק מתהליך המיתוג כמובן כולל בחירת שם למותג, כזה שיתנוסס על הלוגו אבל גם יהווה מילת מפתח מרכזית בקידום הדיגיטלי שלכם,
ולכאן נכנסת ההבנה הטכנית/שיווקית.
אחד הלקוחות שאני מלווה, הגיע אליי עם מיתוג קיים שנעשה בצורה לא מקצועית ,
בלי לחשוף יותר מדי מידע, אגיד שהוא עסק בתחום המזון שבחר שם מאוד כללי לעסק ברמה של : אוכל טעים.

זאת אומרת, להיות מקודם ולשווק כזה שם, זה מאוד מאוד בעייתי,
כך שגם אם נעשה הרבה מאמצי שיווק ומשהו יחפש את שם העסק בצורה ישירה
(מה שלא קורה בעסקים חדשים שעדיין אין להם מוניטין )
אבל נגיד שמשהו הגיע דרך המלצה ומחפש את שם העסק בגוגל,
מן הסתם בביטוי "אוכל טעים" יעלו המון אתרים אחרים בתוצאות הראשונות,
ביטוי כללי זה שזור בכל כך הרבה אתרים, הרבה יותר וותיקים ומקודמים
כך שהתוצאה הישירה לשיווק ביטוי זה יהווה בזבוז משאבים.

אז מה עושים?

כבר בשלבים הראשונים של פתיחת העסק, עוד במחשבה על הצד העיצובי, הקמת האתר וכדומה…
תשלבו מומחה שיווק שיתן את הOutput  שלו לגבי "השלב הבא", זאת אומרת לגבי שלב השיווק
תבינו (בעזרתו) האם המיתוג שנבנה כרגע עבור העסק שלכם יהיה נכון גם מבחינה שיווקית בהמשך.
בסופו של דבר בניית עסק מניב ומצליח בעולם דיגיטלי מצריך שכל היחידות: מיתוג, בניית אתר, שיווק, מכירה ידברו "באותה שפה".

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו  0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world