פייסבוק הינה ענקית טכנולוגיה, היא כבר ממזמן לא רק רשת חברתית מוצלחת. כל רבעון שוברת את התחזיות ומציגה רווחים נאים ביותר, מה שמאפשר לה לחלום, לגדול ולהציע שיפורים מעולים בתוך המערכת אבל גם פנטזיות מרחיקות לכת, אנו רוצים להציג לכם בצורה מסודרת כמה מהם.
התמקדנו בפוסט זה בפונקציות אשר כבר קיימות אצל קבוצת משתמשים מצומצמת או פורסמו במקורות הרשמיים של פייסבוק כמיועדות לפיתוח קרוב.
*אין ספק שיש עוד המון פונקציות, תוכניות ופיצ'רים עתידיים במערכת אך בחרנו ל"האיר זרקור" בעיקר על כאלו שיעשו שינוי לטובה בפעילות העסקית היומיומית או בכאלו שהם בעלי חזון כה רחב היקף שאי אפשר להימנע מלהזכירו. אז קדימה נתחיל….
**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים 🙂
האפשרות לפילוח לפי גובה הכנסה/נכסים
המפרסמים בפייסבוק (דרך מערכת הפרסום הממומנת) נהנים מיכולות פילוח מתקדמות יותר ויותר, כאלו אשר הופכות את הקמפיינים שלהם לסופר ממוקדים ומכאן לסופר אפקטיביים. גולשי פייסבוק בארה"ב יכולים ליהנות למשל מפילוח נוסף תחת קטגורית More Demographics אשר נקרא Financial.
פייסבוק חושפת שמידע זה מבוסס על ההערכות ומצליב מידע עם פרמטרים נוספים כדי להגיע למספרים המוצגים: כמות ילדים, גיל, מקצוע, סוג רכב, התעניינות בהשקעות ועוד..
האפשרות לפילוח לפי בעלות על בית
יש קבלנים בקהל? שיפוצניקים? חברות לגופי תאורה וכדומה.. הפילוח הבא יכול לדבר אליכם
האפשרות לפילוח אתני
במדינה רוויות מגזרים כשלנו פילוח זה לכשיכנס יכול לעזור במיקוד אתני ולהציע שירותים/מוצרים בשפה, בקריאייטיב ובהתאמה התרבותית הראויה
האפשרות לפילוח דורי
דור ה Y , דור X מציינים שכבות דור בעלי מאפייני אישיות ותחומי עניין שונים ומכאן גם הרגלי קנייה שונים.
האפשרות לפילוח לפי עמדה פוליטית
פוליטיקאים כבר מזמן הבינו את כוחה של הרשת החברתית וכעת כל קצוות הקשת הפוליטית עושים בה שימוש רחב לשיחה ישירה ובלתי מתווכת עם ציבור התומכים או השונאים שלהם.
האפשרות לפילוח לפי הרגלי גלישה
בעלי חנות אינטרנטית? מאפשרים רכישה מקוונת? פילוח זה בשבילכם
האפשרות לפילוח לפי גובה עלות בית
הציעו מוצרי/שירותי פרימיום לקהל הגרים בדירות יוקרה
פייסבוק מלאה בעשרות פילוחים שונים ונוספים, אנו ממליצים בחום כמובן לא להסתפק בפילוח בודד, הצליבו פילוחים ומעל הכל – בחנו, בדקו ובצעו אופטימיזציה תוך כדי תנועה כדי להגיע לקהל המטרה הרווחי ביותר לכם.
ועכשיו נעלה שלב לתוכניות פייסבוק לעתיד ופנטזיות מרחיקות לכת,
הרחפן של פייסבוק
Facebook Drone – כבר זמן רב גוגל ופייסבוק "רבים" גם בגזרה זו, איזו חברה תצליח לרשת את מדינות העולם השלישי, כאלו שאין להם תשתית איכותית ומוסדרת של רשת אינטרנט קווית או אפילו קווי חשמל, כמובן האג'נדה מאחורי מאמץ זה לחבר קהל חדש של מיליוני אנשים בעלי תודעת רשת נמוכה אשר אין ספק תשמש קרקע פוריה להזדמנויות עסקיות רבות.
מציאות וירטואלית VR
פייסבוק נכנסת גם לשוק הצומח במהירות של מציאות וירטואלית Virtual Reality ההשערות בדבר כוונתה מומשו ואומתו סופית לאחר רכישתה של חברת Oculus. אנחנו לא באמת יודעים איך בפועל המיזוג ישפיע על חיינו ואיך נוכל לחוות את פייסבוק בצורה אחרת מכפי שאנו צורכים אותה כיום אבל אפשר כבר אולי לפנטז על כך שנפתח אירוע בפייסבוק ונאפשר על ידי משקפי ה Oculus לגולשים ברשת להיות "נוכחים" באותו אירוע, מוזמנים גם להפליג בדמיונכם לגבי העתיד,
ומה למארק צוקרברג יש להגיד לאחר הרכישה?
I'm excited to announce that we've agreed to acquire Oculus VR, the leader in virtual reality technology.Our mission…
Posted by Mark Zuckerberg on Tuesday, March 25, 2014
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)