**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**
סקרים בפייסבוק. עוד כלי שהוכנס לדפים העסקיים
איך סקרים בפייסבוק יכולים לעזור לי, בעל העסק הקטן? איך אני מייצר כזה סקר? התשובות בפוסט זה
כבעלי עסקים קטנים, אנו תמיד מחפשים דרכים להגדיל חשיפה, להגיע לקהל המטרה שלנו ואם מדובר ברשתות חברתיות, גם לייצר עמם שיח ואינטראקציה. פייסבוק לאחרונה הוסיפו כלי חדש/ישן למערכת.
למה ישן? כי כלי הסקרים היה כבר בשימוש זמן רב בקבוצות פייסבוק ואפשר בלחיצת כפתור לייצר סקר אינטראקטיבי, כזה שמאפשר לחברי הקבוצה לבחור באופציה המועדפת, לראות כמות בחירה ומי מחברי הקבוצה בחר באיזו אופציה ובכלל לייצר דיון סביב נושא מסוים שלגביו יש כמה תשובות אפשריות.
בדפים העסקיים, המצב קשה יותר מבחינה אורגנית (חשיפה טבעית אשר מתרחשת בפייסבוק ללא קניית מודעות), זו הולכת ופוחתת בעקבות שלל סיבות וכל אפשרות ליצירת אינטראקציה עם האוהדים של הדף היא מבורכת, לכן אנו רושמים פוסט זה ליידע בדבר "סוכריה" שפייסבוק שיחררה לבעלי דפים עסקיים, האפשרות לביצוע סקר.
המנגנון די דומה למנגנון בקבוצות פייסבוק אך אין כאן אפשרות לבחירה מרובה רק אפשרות בין שתי אופציות בלבד , היתרון הוא שאפשר להציגן לא רק בצורה טקסטואלית אלא גם בשימוש בתמונה או בגיף מה שיעורר בולטות ועניין מרובים.
בסרטון המצורף, כחלק מסדרת סרטוני #טיפ_בדקה תוכלו להבין איך כלי זה נראה בפועל ואיך מקימים אותו
משהו לא ברור? רוצים לייצר פעילות דיגיטלית נכונה יותר? אנו נשמח לסייע!
אנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים ונשמח לשבת עמכם לפגישת ייעוץ ראשונה חינמית ובלתי מחייבת מצידכם,
אנו נבנה יחדיו עבורכם תוכנית עבודה תפורה לכם ונגבש שיווק למידותיכם.
צרו קשר או התקשרו 1599-501015
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)
No feed items found.