ניהול לידים המדריך למתחילים
למה בעצם אני צריך לידים לעסק?
לידים זה החמצן העסקי שמאפשר תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים חדשים ובכך להגדיל את רווחיות העסק.
אבל מה זה בעצם ליד? ומה עושים עם הליד ברגע שהוא מתקבל?
על מנת שתיצרו עימו קשר או יצר קשר בצורה ישירה וזאת על מנת לשמוע עוד על השירות או המוצר.
עולמות השיווק אשר נועדו לייצר את הליד מלכתחילה, להפיק עבור קהל היעד שלכם תוכן ומידע מספיק מעניינים על המוצר או השירות שלכם,
התוכן יהיה עד כדי כך מעניין, שהם ירצו לשמוע עוד ולכן ישאירו פרטים או יצרו קשר.
אנו ממליצים להעמיק קריאה במאמרים הללו על מנת לשפר אצלכם את הפן השיווקי:
איך מטפלים כהלכה בלידים שנכנסים עד שהופכים ללקוחות?
לאחר מכן, נכנס לפעולה העולם השני, העולם המכירתי בו אתם צריכים לספק הסבר נוסף לאותו ליד על המוצר או השירות,
לשכנע וללוות את הליד עד שהוא הופך ללקוח.
עבור עסקים מתחילים או עסקים שעושים את צעדיהם הראשונים (אבל לא רק! גם עסקים וותיקים יכולים לשייף את המערך הקיים)
הכנו את המדריך הפשוט הבא, שעוזר לכם בצורה סכמטית להבין את התהליך ולמה כדאי לשים אליו לב בכל שלב על מנת שהתהליך יהיה אופטימלי.
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553
נ.ב.ב
* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.