פייסבוק משתנה תכופות וכדאי לכם לעקוב, יש לא מעט תוספות שהתווספו במערכת לאחרונה וישדרגו את הפעילות שלכם כגון: מנוע חיפוש חכם
או ממשק סרטוני וידיאו קטלני אך מירב החידושים אנו מקבלים מגזרת המנוע הממומן, אז מה ניתן לעשות כדי לקבל קמפיין ממומן קטלני?
הפעם אנו רוצים להתייחס לשדה ה Interests , שדה שדה במערכת ההקמה הוא אחד השדות החשובים במערכת הפרסום הממומנת בפייסבוק, איך ניתן לייצר מחקר איכותי עבורו? ההדרכה הבאה תסייע לכם רבות!
פשוט צפו בוידיאו שהכנו לכם
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)