שימוש נכון בטופסי לידים אוטומטיים
שלום חברים ועוקבים, גולשים וגולשות. במדריך הזה אני רוצה לדבר על נושא חשוב מאוד:
שימוש בטופסי לידים מוכנים מראש במערכות פרסום, תוך התמקדות בשימוש נכון בהם.
שימוש לא נכון עלול לגרום למספר רב של לידים לא רלוונטיים, לבזבוז אנרגיה על שיחות מכירה ולגרום לאכזבה.
מי אני ?
למי שלא מכיר אותי, שמי ניר, ניר חולי, המייסד והבעלים של נינג'ה מונקי
כמו גם יועץ ומרצה בכיר לשיווק דיגיטלי, ניהול עסקים וחיבור בין השניים.
אני עוסק בתחום השיווק הדיגיטלי למעלה מ-15 שנה.
תפקיד יצירת לידים
יצירת לידים זו טקטיקה מכרעת לכל עסק, במיוחד לספקי שירותים. לידים הם בעצם נשמת אפו של העסק שלנו.
הם אנשים שמתעניינים בשירות שלנו ומבצעים בירור לקבלת המשך פרטים.
פניה זו יכולה להתבצע בטלפון, דרך WhatsApp או Messenger, או באמצעות טופס לידים.
ישנן שיטות וטקטיקות שונות ליצירת לידים, אך לידים הם בעצם פתיחת הדלת ללקוח הפוטנציאלי,
שבאמצעות תהליך מכירה נכון יכול להפוך ללקוח.
טופסי לידים: כלי רב תכליתי
אחת השיטות המומלצות והרב-תכליתיות היא יצירת קמפיין שמפנה לטופס לידים. בטופס זה, לקוחות פוטנציאליים יכולים למלא את שמם, מספר הטלפון, האימייל ופרטים נוספים. אתה מקבל את הפרטים ולאחר מכן תוכל לפנות אליהם להמשך תהליך המכירה וסגירת העסקה.
שיטה זו נוחה שכן אפשר לנהל כך מאגרי מידע בצורה חכמה, לשלב אנשי צוות נוספים שיעסקו במכירות ולנהל את כך "המשפך"
בצורה מדויקת.
בעולם של טופסי לידים ניתן לעשות שימוש בשני כלים:
א. הקמת עמוד נחיתה בצורה ידנית ובתוכו טופס להשארת פרטים
ב. שימוש בטופס לידים מובנה הניתן על ידי מערכות הפרסום כגון פייסבוק או גוגל.
טופסי לידים מובנים: יתרונות וחסרונות
גם גוגל וגם פייסבוק מציעות כעת טפסי לידים מובנים כחלק מתהליך הפרסום שלהם. טפסים אלה מהירים להגדיר ולמלא מראש פרטים רבים באופן אוטומטי, כגון שם, דואר אלקטרוני ומספר טלפון. זה מקל מאוד על המתעניין לשלוח את הטופס בלחיצה אחת.
עם זאת, קלות מילוי הטפסים הללו יכולה גם להוביל לבעיות. מכיוון שזה כל כך קל, אתה עלול לקבל הרבה לידים באיכות נמוכה, כמו אנשים שמילאו את הטופס בטעות או לא זוכרים שמילאו אותו בכלל. זה יכול לבזבז הרבה מזמנך על שיחות מכירה ולהוביל לתסכול.
פתרונות ללידים באיכות גבוהה יותר
כדי לפתור בעיה זו, הנה כמה פתרונות אפשריים:
א. אל תכלול מיקומים מסוימים: בעת הגדרת מסע הפרסום שלך, אל תכלול מיקומים שידוע שהם יוצרים לידים באיכות נמוכה, כגון אפליקציות מסוימות לנייד.
ב. השתמש בקריאייטיב עצמו , במודעה המוצגת, מסננים מובנים כגון הצגה של מחיר, אפשרויות משלוח וכדומה..
ג. השתמש בשאלות סינון: במקום להסתמך על שאלות אוטומטיות כמו שם, מספר טלפון ודואר אלקטרוני, הפוך את טופס ההפניה למעט יותר מאתגר על ידי הוספת שאלות סינון. אלו הן שאלות שדורשות מהליד הפוטנציאלי לקחת רגע לענות, מה שמבטיח איכות לידים גבוהה יותר. זה יכול לבטל כמעט לחלוטין הגשת טפסים בשוגג.
הוספת שאלה פשוטה אך מתחשבת יכולה להגביר מאוד את איכות הלידים שתקבלו. גישה זו עזרה ללקוחות שלי לייצר מספר משמעותי של לידים באיכות גבוהה באופן עקבי.
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553