איך לכתוב כותרת שתגרום לעסק שלך לבלוט?
הכותרת שלך היא הדבר הראשון שאנשים יראו כשהם נתקלים בתוכן שלך (אם זה בפוסט בפייסבוק, פוסט בלוג או סרטון ביוטיוב),
לכן חשוב לוודא שזו תהיה מושכת תשומת לב ורלוונטית לקהל היעד שלך.
כותרת מצוינת יכולה לעשות את ההבדל בין מישהו ללחוץ על הקישור שלך לבין מעבר לכותרת הבאה.
איך לכתוב כותרת מנצחת? לא מעט ניסוי וטעייה אך גם הבנה שיש כמה כללי יסוד ששווה ללמוד.
הנה כמה טיפים איך לכתוב כותרת שתגרום לעסק הקטן שלך לבלוט:
השתמש בזווית ייחודית:
אל תכתוב רק כותרת שאומרת על מה הפוסט בבלוג שלך.
נסו להמציא זווית ייחודית שתגרום לאנשים לרצות לקרוא עוד. לדוגמה, במקום לומר "איך להצמיח את העסק הקטן שלך",
אתה יכול לומר "איך להגדיל את העסק הקטן שלך גם אם אתה לא גאון שיווקי".
היה ספציפי:
אל תגיד סתם שהפוסט בבלוג שלך יעזור לאנשים "להצמיח את העסק הקטן שלהם".
היה ספציפי לגבי מה שהפוסט בבלוג שלך ילמד אותם. לדוגמה, במקום לומר "כיצד לשפר את השיווק שלך", תוכל לומר "כיצד להגדיל את תנועת האתר שלך ב-50% ב-30 יום".
השתמש בשפה חזקה:
השתמש בשפה חזקה שתמשוך את תשומת הלב של אנשים.
לדוגמה, במקום לומר "כיצד לדרג בעמוד הראשון של גוגל", תוכל לומר "כיצד לשלוט בעמוד הראשון של גוגל".
שמור את זה קצר ומתוק:
הכותרת שלך צריכה להיות באורך של לא יותר מ-7 מילים, והיא צריכה להיות קלה לקריאה והבנה.
לסיכום:
אז כמו כל פעולה קריאטיבית אין נוסחה מדויקת שאומרת "איך לכתוב כותרת מנצחת",
בסופו של דבר יש כאן גם התאמה לקהל יעד והעדפותיו ובמקביל לכך חלק חשוב בתהליך הוא המחקר.
לאחר שכתבת כמה כותרות, בדוק אותן על קהל היעד שלך כדי לראות איזו מהן משיגה את התוצאות הטובות ביותר.
אתה יכול להשתמש בכלי כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר שיעור הקליקים של הכותרות שלך.
על ידי ביצוע הטיפים האלה, תוכל לכתוב כותרות שיעזרו לך להשיג יותר חשיפה ומכאן יותר הקלקה ומכאן הדרך למכירה קצרה יותר.
בהצלחה.
נ.ב
אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה
אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן
הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ
צרו קשר או התקשרו 0528803553